Monday 22 April 2013

Hanya kau

Apabila aku mula-mula melihat kau..
Kepala aku berputar dan masa berhenti..
Sama ada ianya lampu hijau atau lampu merah..
Aku tidak dapat lihat..
Aku tidak perlukan apa-apa lagi..
Hati aku hanya akan ke arah kau..

Aku tidak tahu sebarang peraturan..
Tidak kira apa yang orang kata..
Walaupun mereka terus menghalang aku..
Walaupun aku jatuh..

Walaupun aku menangis..
Jalan aku adalah satu..
Aku tidak perlukan apa-apa lagi..
Hati aku hanya akan ke arah kau..


Kau yang aku cinta..
Aku hanya berlari kepada kau dan memeluk..
Seperti aku hadir..
Tanpa rasa takut..

Aku berlari kepada kau dan memeluk..
Setiap kali aku melihat kecantikan kau..

Aku jatuh hati..
Aku jatuh hati..
Aku jatuh hati..
Aku jatuh hati..
Aku jatuh hati pada kau ......................................

No comments:

Post a Comment