Monday 15 April 2013

bukan kita pinta

Mungkin kita tidak berhubung sementara waktu..
bukan kita pinta semua ini..
tapi keadaan yang memaksa..
aku tidak mampu menerima keadaan ini..
kerna aku merasa kosong tanpa suara dan pesanan ringkas dari kau..
sudah aku cuba menahan dan lari dari perasaan ini untuk sementara..
tapi aku gagal kerna aku sangat rindukan dan sayang pada kau..
membuat hati dan fikiran aku tidak menentu ..
kerna memikirkan kau disana..
aku harap kau juga merasa apa yang aku rasakan sekarang..
harap kau baik-baik sahaja disana..
simpanlah..
ingatlah..
aku dalam hati dan fikiran kau..
walaupun kita berjauhan..
itu yang aku harapkan..

                                                                                                  #anis: i love n miss u so much#

No comments:

Post a Comment