Thursday 4 April 2013

Mungkin Sudah Penat

Mungkin aku terlalu leka menjaga orang disekeliling aku...Sedangkan aku tidak menjaga perasaan dan hati aku yang sentiasa sakit dan terluka...Tak mengapa la aku akan berkorban untuk orang-orang sekeliling aku supaya mereka sentiasa tersenyum dan gembira..Mungkin ini yang tuhan aturkan untuk aku..Aku redho dengan apa yang diaturkan buat aku diatas dunia sementara ini.....Jika ini takdir aku berikan lah aku sedikit ruang untuk memberi kegembiraan buat hati aku ini..Aku pohon kepadamu berikan la hati ini satu perasaan yang aku tidak penah merasa satu kegembiraan yang sempurna..

Mungkin aku sudah penat........
Berilah aku sedikit ruang dan waktu untuk aku berahat dari semua ini..
Mungkin aku sudah penat.....
Mungkin aku sudah penat.....

No comments:

Post a Comment