Monday, 1 April 2013

Aku : kesilapan

Salam....
         Kali ini aku hanya mahu bercerita atas pengalaman baru aku dan satu situasi yang tidak perlu ada dalam perhubungan antara lelaki dan perempuan sehingga mempunyai ikatan yang sah.
         Cerita aku ini bukan rekaan mahu pun direka sesuka hati aku. Tapi cerita ini adalah benar dan aku yang melihatnya sendiri..Apa yang boleh aku lihat dan cerita adalah duduk dalam keadaan seperti suami isteri selama 5 tahun. Apa faedah nya ?? tiada faedahnya baik kahwin terus kalau dah rasa nak hidup seperti suami isteri,tak perlu nak duduk dalam dosa..
          Bila aku bertanya kenapa kau buat semua ini? ini jawapan dan dialoag aku & dia

Aku : kenapa kau buat semua ini?
Dia  : coz aku sayang dia..sebab tu aku buat semua ni
Aku : kenapa kau tak kawin je terus lau suke sama2 suke?
Dia  : emmmmm...(mengelak tuk jawab)
Aku : selain sebab ko sayang dia ,apa lagi sebab kau rela buat macam ni?
Dia  : aku perlukan belaian , aku suka dibelai.

           Antara bualan aku dengan kawan aku 2..haruskah semua ini nak tunjuk kasih sayang kepada pasangan kita..Jika ringan-ringan 2 boleh nak wat perkiraan..Tapi kalau dah macam suami isteri memang dah tak boleh dibuat perkiraan..
           Cukuplah aku ceritakan tentang semua ini..Aku kongsi semua ini bukan nak aib kan si dia mahu sesiapa saja..Aku cuma mahu yang membaca dapat fikirkan perkara di zaman moden ini..Aku bukan la baik sangat nak bercerita tentang orang lain..Jika ada yang terasa aku mohon maaf...

No comments:

Post a Comment