Thursday 23 May 2013

Aku : Dosa

Aku mungkin nampak seperti ini..
Aku penuh dengan dosa masa silam dan masa sekarang..
umpama darah yang mengalir ditapak tangan dan tidak boleh dihilangkan..
darah yang kekal ditapak tangan dan tidak akan hilang selagi tidak dibasuh dengan sempurna..
sama seperti dosa yang telah aku lakukan selama aku hidup dimuka bumi ini..
mungkin ini semua untuk masa sekarang dan masa silam aku..
aku tidak tahu masa kelak aku ini seperti mana..
aku sentiasa berdoa akan diberikan kesempatan untuk mencuci darah kotor yang kekal ditapak tangan aku selama ini..
aku sentiasa percaya yang tuhan maha adil..
pasti ada hikmah disebalik apa yang berlaku terhadap aku sekarang.
aku redho atas semua ini..

mungkin segala kesakitan yang aku rasa dan alami selama ini balasan atas segala dosa aku..
aku redho atas semua ini..

Terima kasih padaMU tuhan jika ini yang terbaik untuk aku..
Aku terima dengan hati terbuka apa yang telah engkau aturkan untuk umatMu yang tidak sempurna ini..
Terima kasih kepadaMU ya Allah S.W.T

No comments:

Post a Comment