Friday, 21 October 2011

Kenapa

kenape harus sembunyikan perkara yang kau lakukan..
kenape takut hubungan antara kau dan aku berubah..
kenape takut kita tidak akan semesra seperti sekarang ..
cube la jangan nk sembunyikan perkara cm 2..
kau boleh orang sakit hati,tawar hati,mood berubah..
berfikirlah seperti mana umur kau..
bukan berfikiran kanak2...
orang ade perasaan jugak cam ane kau ade perasaan..
jangan nak pentingkan diri sendiri..
perkara kau buat nie..
bukan pertama kali..
tapi berkali-kali..
kau ulang balik perbuatan kau..
tolonglah lepas nie jangan nk ulang perbuatan yang same..
aku rase macam dipermainkan je..
macam kau sekadar singgah sementare menunggu hujan berhenti..
aku bukan tempat yang sesuai untuk kau singgah hanya sekadar menunggu hujan berhenti..
aku bukan orangNYA...

No comments:

Post a Comment