Sunday 30 October 2011

Akan Aku Tunggu

masa terus berlalu pergi..hari terus berganti hari..malam saling berganti dengan siang..tapi perasaan aku kepada kau tidak boleh berganti dengan perasaan lain..walaupun aku cuba untuk bawak perasaan ini kedasar jauh dalam sudut hati aku,..tapi tetap sama perasaan aku dulu dengan sekarang kepada kau..sehari aku tak mendengar suara kau..aku rasa tidak lengkap hari-hari aku tanpa suara kau..walaupun kau sudah berpunya yang mana sudah lama dan jelas dimata aku..tapi aku tidak boleh tipu perasaan aku terhadap kau..aku pernah berjanji pada diri aku yang aku akan tunggu kau walaupun masa itu mungkin lama..tapi aku akan tunggu kau selama yang boleh...walaupun kau pernah cakap pada aku yang kau tak nak beri aku harapan..tapi aku tetap dengan perasaan yang tidak pernah tipu aku selama aku hidup dimuka bumi ini dan aku takkan menipu perasaan aku terhadap kau..aku akan pegang semua janji aku terhadap diri aku yang aku akan tunggu kau walaupun selepas ini kita akan jarang bertemu...mungkin disinilah tempat yang paling sesuai aku luahkan segala yang aku rasa terhadap diri kau..setiap apa yang aku coretkan diblog aku terhadap kau..aku pernah mengharap kau memberi respon(commet) at blog aku ini..tapi mungkin itu hanya harapan tinggal harapan buat aku..aku rasa cukup setakat ini aku coretkan perasaan aku terhadap kau..yang lain biar aku saja yang simpan...aku akan terus menunggu..terus menunggu dan terus menunggu..
.... akan aku tunggu....

No comments:

Post a Comment