Wednesday 19 October 2011

janji

jangan pernah berjanji kalau diri tu tak boleh nak tunaikan.orang akan terasa dan sakit hati kalau benda yang dijanjikan tidak dituanikan.manusia mmg tak lari dari perasaan nie..aku pun same cam orang lain ade perasaan..lau kau rase x leh nk tunaikan janji yang kau taburkan dekat aku,jangan pernah taburkan janji lagi terhadap aku.sebab bende cam 2 leh buat aku terasa walaupun ade orang cakap bende cam small matter..2 orang lain tapi bukan aku..aku x boleh orang mungkir janji walaupun sekali..sebab aku x boleh terime sebab aku memag xkan berjanji lau aku rase aku x boleh nk tunaikan..aku akan cakap "tengok la cam ane"...aku xnk orang lain sakit hati dan mengharap ape yang telah dijanjikan.manusia akan mengharap sepenuh hati kalau ade  sesuatu perkara yang telah dijanjikan  dan menanti dengan penuh perasaan..sama cam aku,lau orang dah janji ngan aku,aku akan mengharap apa yang dijanjikan akan tertunai lau x aku akan terasa dan sakit hati...

No comments:

Post a Comment