Friday 30 September 2011

walaupun seketika.

walaupun seketika..
kita berkongsi kehidupan bersama..
tapi bagi aku sungguh bermakna..
walaupun seketika.
kita bersama-sama cuba memahami antara satu sama lain..
tapi sudah sampai ketitik notah kehidupan kita bersama..
aku melepaskan kau bukan kerana wanita lain..
tetapi tidak mahu kau terus terluka jika bersama aku..
aku tahu..aku bukan lelaki yang baik untuk kau..
jujur dan ikhlas aku cakap berat untuk aku melafaskan perkata "putus"..
tapi itu yang harus aku lakukan supaya kau tidak terluka kerana aku..
aku hanya ingin mengucapkan terima kasih kepada kau yang memberi peluang kepada aku..
untuk menjaga kau walaupun seketika..
terima kasih juga kerana menyangi aku..
aku harap kau akan menjumpai lelaki yang lebih baik dan mampu menjaga kau.
maafkan aku yang banyak melukai kau..



No comments:

Post a Comment