Monday, 12 September 2011

aku dan kau

Pada perkenalan aku n kau ..aku sangat rase gembira, sebab masih ade orang nk berkawan dengan aku.. Semakin lama aku n engkau berkawan dan bertukar number telefon aku semakin gembire..Hari demi hari berlalu , aku mula mempunyai satu perasaan pada engkau sebelum 2 aku tak tahu kau sudah berpunya sebab 2 la ade perasaan at kau. kalau aku tahu kau sudah berpunya aku rase aku tak menaruh perasaan at kau cm ane aku mengharap mase 2..biasa r manusia sume ada perasaan, aku pun tak lari dari itu aku pun manusia biasa..lepas aku tahu kau sudah berpunya, aku simpan perasaan aku at kau, serius aku cakap mmg menderita r aku menahan perasaan aku at kau..tapi aku x tahu kau perasan or tidak aku ade simpan perasaan kau..aku x kesah kau perasaan ke tak..aku tak kan salah kan kau sebab perasaan aku at kau..dah perjalanan hidup aku dah tertulis cm nie..aku kene terime dan redho yang kau sudah berpunyai walaupun aku terpakse berlakon yang aku tak ape2 yang berlaku..tapi aku gembira sebab kau masih kawan aku sampai sekarang..walaupun perasaan aku nie dah terbuak2 nk luahkan at kau..tapi aku rase tak payah kot..takde makne pun lau aku luahkan perasaan aku nie at kau..sebab kau sudah berpunya..aku doakan kau bahagia dan gembira dalam kehidupan kau..perasaan aku nie biar je sebab mungkin kelak ada orang lain yang ganti tempat engkau.ok nie last..aku mntak maaf sbb aku simpan perasaan at kau lebih daripada seorang kawan dan jangan cerite at sape lau ko tahu aku tulis nie tuk kau..
aku nak mintak maaf lau aku ade wat ko terase, kecik hati , ape2 la,,aku nk mntak maaf..harap aku n kau berkawan sampai bile2... :D

No comments:

Post a Comment