Monday 14 November 2011

14 NOV 2011 -- 4:42 am

14 NOV 2011 -- 4:42 am 
saat bahagia aku & kau telah terpahat pada tarikh ini..kau membuka pintu hati menerima aku..hati kau & aku bersatu pada saat ini..walaupun kita sering bergaduh..mungkin itu semua berlaku ada hikmahnya..pada tarikh & masa ini telah menceritakan segalanya apa yang berlaku..semua yang terungkap pada bibir & mulut kita pada mula perkenalan dulu..telah menjadi nyata..walaupun dulu penah kau lafazkan yang kau xnk menberi sedikitpun harapan terhadap aku..tapi terus menunggu kerna aku yakin setiap apa yang hati aku kata kan..mungkin mulanya kesakitan aku tempuhi semasa perjalanan aku menunggu kau..aku tetap tunggu kau ..kesakitan yang aku alami sudah terubat pada tarikh & saat ini muncul ..segalanya berubah sekelip mata tanpa disedari selepas kau merungkapkan kau pilih & menerima aku sebagai penyeri hati kau yang kosong...luka yang berdarah tanpa henti mula hilang .. 14 NOV 2011 -- 4:42 am akan pahat dalam memory hidup aku yang kau menjadi milik aku..aku harap kau akan menjadi milik aku hingga hayatmu..terima kasih sayang kerna kau memberi aku untuk bernafas kembali setelah lama aku berada dalam kegelapan..terima kasih sayang untuk segala yang kau lakukan untuk aku..

I LOVE U SO MUCH 
U ONLY ONE IN MY HEART
< ANIES AQMAL >

2 comments: