Saturday 27 August 2011

Kegembiraan

Hari-hari aku buat masa sekarang penuh dengan kegembiraan..Kehadiran engkau mengubah hari-hari aku yang selalunya di isi dengan tido sepanjang hari..Walaupun kita masih baru berkenalan dan jarang-jarang berjumpa tapi engkau selalu buat aku gembira dan merasakan aku dihargai selain keluarga tersayang aku..Aku tahu engkau sudah berpunya dan perlu juga meluangkan masa dengan si dia,tapi engkau mempunyai ruang dan waktu untuk melayan kerenah aku walaupun engkau sudah berpunya..Siang malam,tidak kira waktu,engkau selalu menemani aku walaupun dah tak tahan sangat nak tido tapi engkau still cuba melayan aku,ketawe bersama,mengarut bersama walaupun dah nak tido sangat dh engkau masa 2..Kehadiran engkau kepada aku memberi aku semangat untuk melakukan apa saja dalam kehidupan seharian aku..Tido pergi kelas engkau bangunkan,tido petang engkau bangunkan dan asalkan aku suruh bangunkan je aku dari tido,pasti engkau akan bangunkan walaupun aku tegok engkau penat,letih,bad mood..tapi engkau still laksanakan pesanan aku..Aku dah tak tahu nak cerite apa lagi tentang engkau yang terlampau baik dengan walaupun hubungan kita hanya sebagai KAWAN dan baru lagi kenal ,tapi macam dah lama kenal..Senang cerite engkau buat hari-hari aku penuh dengan kegembiraan yang dipenuhi dengan warna-warni seperti pelangi yang hadir selepas hujan..AKU NAK UCAPKAN TERIME KASIH SEBAB MEMAHAMI AKU YANG TAK BERAPA BETUL NIE..AKU HARAP KITA BOLEH KEkAL SAMPAI BILA-BILA :D

No comments:

Post a Comment